חג הפסח קרב והועדים פועלים במלוא המרץ לבחור מתנות לעובדים.
גופים מחפשים מתנות ומוצרי פרסום.
וכאן מתחילה מלחמת הסוחרים.
מי ייתן את ההצעה הזולה ביותר ומי יהיה הכי אטרקטיבי?
רוב הגופים נותנים תלושים לחג הפסח זה קל יותר,אין התלבטות
בבחירת מתנה מתאימה אך לא תמיד זה עובד.
מדובר במקומות עבודה עם תקציב נמוך ולא נעים לתת לעובד תלושים בערך נמוך.
משווקי המתנות מחפשים פתרונות ומרכיבים חבילות שי,רודפים את הועדים
מכינים דוגמאות ולא פעם מפספסים את העסקה.
מקומות רבים פונים אליכם המשווקים בבקשה להצעות מחיר וזה לא אומר שהכוונה
לרכוש מכם. ברוב המוסדות יש צורך בלפחות 3 הצעות מחיר.
אתם כמובן פועלים במרץ מבררים ומכינים הצעת מחיר. לא תמיד אתם יודעים איזה
מוצר הוצע בהצעת מחיר אחרת, לדוגמה טוסטר, קיימים סוגים רבים.
כשפונים אליכם בבקשה להצעת מחיר יש לדרוש את הפרוט המדויק של המוצר.
לא פעם נתקלים בהטעיה מכוונת והמטרה ברורה.
כמובן שכל סוחר מכיר את הלקוחות שלו להם הוא נותן את השרות הטוב ביותר.
שם שווה להתאמץ בתחרות הוגנת.
עם הזמן תלמדו להכיר את אלה המבקשים מכם רק הצעות מחיר אך אף פעם לא
רכשו מכם דבר גם אם המחיר שלכם נמוך יותר ,חבל לבזבז את הזמן המשחק מכור.
גופים מחפשים מתנות ומוצרי פרסום.
וכאן מתחילה מלחמת הסוחרים.
מי ייתן את ההצעה הזולה ביותר ומי יהיה הכי אטרקטיבי?
רוב הגופים נותנים תלושים לחג הפסח זה קל יותר,אין התלבטות
בבחירת מתנה מתאימה אך לא תמיד זה עובד.
מדובר במקומות עבודה עם תקציב נמוך ולא נעים לתת לעובד תלושים בערך נמוך.
משווקי המתנות מחפשים פתרונות ומרכיבים חבילות שי,רודפים את הועדים
מכינים דוגמאות ולא פעם מפספסים את העסקה.
מקומות רבים פונים אליכם המשווקים בבקשה להצעות מחיר וזה לא אומר שהכוונה
לרכוש מכם. ברוב המוסדות יש צורך בלפחות 3 הצעות מחיר.
אתם כמובן פועלים במרץ מבררים ומכינים הצעת מחיר. לא תמיד אתם יודעים איזה
מוצר הוצע בהצעת מחיר אחרת, לדוגמה טוסטר, קיימים סוגים רבים.
כשפונים אליכם בבקשה להצעת מחיר יש לדרוש את הפרוט המדויק של המוצר.
לא פעם נתקלים בהטעיה מכוונת והמטרה ברורה.
כמובן שכל סוחר מכיר את הלקוחות שלו להם הוא נותן את השרות הטוב ביותר.
שם שווה להתאמץ בתחרות הוגנת.
עם הזמן תלמדו להכיר את אלה המבקשים מכם רק הצעות מחיר אך אף פעם לא
רכשו מכם דבר גם אם המחיר שלכם נמוך יותר ,חבל לבזבז את הזמן המשחק מכור.